• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Serkules

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 December 2020
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
3
Poäng
7
Zeroline : Paypal och sätt in på "play OJO" som har instänningar med paypal och uttag med swish/trustly
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Zeroline : Paypal och sätt in på "play OJO" som har instänningar med paypal och uttag med swish/trustly

Tack men kan tyvärr inte sätta in eller skicka från paypal mer det ända jag verkade kunde göra var att ta ut de pengarna jag hade till bank allt annat får jag fel meddelande vi kan inte behandla denna transaktionen just nu vänligen kontakta kundservice, vilket jag gjort via sidan, twitter och Facebook men de svarar inte någonstans. Man har ju alltid trott att de var stora och seriösa men känns ju som de är värre än klarna till å med :)
 

Kanki

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
4 Juni 2016
Meddelanden
322
Mottagna reaktioner
152
Poäng
347
Tack men kan tyvärr inte sätta in eller skicka från paypal mer det ända jag verkade kunde göra var att ta ut de pengarna jag hade till bank allt annat får jag fel meddelande vi kan inte behandla denna transaktionen just nu vänligen kontakta kundservice, vilket jag gjort via sidan, twitter och Facebook men de svarar inte någonstans. Man har ju alltid trott att de var stora och seriösa men känns ju som de är värre än klarna till å med :)

Ja, paypal har riktigt usel kundservice! Alla svarar som robotar utan att läsa vad man frågar!
 

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Tack men kan tyvärr inte sätta in eller skicka från paypal mer det ända jag verkade kunde göra var att ta ut de pengarna jag hade till bank allt annat får jag fel meddelande vi kan inte behandla denna transaktionen just nu vänligen kontakta kundservice, vilket jag gjort via sidan, twitter och Facebook men de svarar inte någonstans. Man har ju alltid trott att de var stora och seriösa men känns ju som de är värre än klarna till å med :)

Får också det meddelandet när jag försöker. Känns som inte funkar längre via paypal.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Funkar det inte ens på statliga Svenska Spel onlinekortet? Prova det och sen uttag via Swish.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Om jag har 2.000 (av 10.000 som det var ifrån början) kvar att delbetala - kan jag använda resterande 8.000 eller måste jag 0:a alla delbetalningar?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Om jag har 2.000 (av 10.000 som det var ifrån början) kvar att delbetala - kan jag använda resterande 8.000 eller måste jag 0:a alla delbetalningar?
Jag fullbetala en liten och gjorde avbetalning på ett större köp och dan efter dök de köp över 300 som jag inte gjort avbetalning på under välj köp så ja det skall du kunna men 90 dagar efter man gått din ursprungliga kredit gör de en ny upplysning men det kan vara bara när man inte använt kredit utrymmet alls inom den perioden
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Alltså om de gör en ny upplysning och du försämrat ditt betyg kan ditt utrymme bli mindre och har du bättre kan det bli högre som jag förstod det.

Jag ville veta om jag hade mitt usprungliga utrymme kvar men de kunde dem inte svara på utan sa att man har det utrymme man blivit lovad i minst 90 dagar typ.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp